sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Luca sihteröimässä

Tänään oli Ronjalla ja Millalla hermojen lepuutuspäivä kersasta. Olivatkin sitten kuulemma kunnolla rentoutuneet ja maanneet rauhassa lattialla ja kattoneet telkkaa : )

Luca oli tosiaan mulla mukana, kun olin mejäkokeessa sihteerinä. Mulla oli häkki mukana, jossa Luca vietti suurimman osan ajasta. Välillä kyllä pääsi jaloittelemaan majassa ja tietysti pihalla.

Pariin ekaan vieraaseen ihmiseen tais sillä olla niskakarvat pystyssä, mutta laskivat sitten pian. Oon kyllä aika tyytyväinen tuohon sen vieraiden ihmisten kohtaamiseen. Loppuajasta meni jo itte vauhdilla kattomaan muita.

Lisäksi majalla oli kuukautta nuorempi lapukan pentu. Sen kanssa olisi ollut mukava leikkiä, mutta tassun takia ei voinut. Tutustuminen siihen meni hyvin. Samoin tapaaminen vanhojen tuttujen Millin ja Sentin kanssa. Kiharakarvainen noutaja sai Lucan jähmettymään, oli vissiin aika iso Lucan mielestä. Mutta tutustuminen meni hyvin.

Oon kyllä tyytyväinen Lucan häkkikäyttäytymiseen. Vain vähän vinkumista aluksi. Sitä en kyllä kysynyt, oliko vinkunut kun olin pihalla. Ja nukkuikin siellä häkissä ihan rauhassa välillä.

Ihan lopuksi Luca näki hirvensorkan. Ei ollenkaan jähmettynyt samalla tavalla kuin silloin kun näki lokinsiiven ekan kerran. Nyt oli maltillista haistelua ja nuolemista, sekä karvojen nyppimistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti