perjantai 22. toukokuuta 2009

Kahden pallon haku

Tänään on ollut Millalla ansaittu vapaapäivä. Otin kuiteski n. 15 s istumisen, oikein hyvä. Ja näytin eilistä varista. Varis oli toiselta puolelta tosi huono ja "litkuinen". Eka Milla otti sen hyvin ja toi mulle hienosti. Tokalla kertaa se vain kattoi mua ilmeellä, onko tuo pakko ottaa, se on inhottava ja mä oon niin väsynyt. Heitin variksen vielä parempi puoli ylöspäin, ei ongelmaa. En tiä mikä tuo yksi oli... No, en aio nyt tuosta sen kummemmin hermostua, sitte vasta jos tuo toistuu.

Ronjallakin on ollut vapaata, tosin on leikkinyt Lucan kanssa aika paljon, kun Milla on levännyt.

Luca sen sijaan teki tuon kahden pallon haun sisällä. Toisen pallon laitoin tosi helppoon paikkaan, ja toisen laitoin vaatenaulakon alaosaan kenkien päälle. Eka, helpompi tuli tosi hienosti, eikä mitään kaarteluja pallo suussa, vaan suoraan mun luo. Oikein hyvä. Tokaa palloa Luca etti jonkin aikaa, tuli mun luo, istutin sen uudestaan ja annoin miettiä. Ja päästin uudestaan. Nyt löysi hienosti. Pientä miinusta vois antaa siitä, että tuo niiden sänky oli mun vieressä, ja Luca meni sinne pari kertaa sen jälkeen kun oli näyttänyt mulle pallot. Mutta tuli pienellä houkuttelulla sieltä pois. Sitten lopuksi heittelin tai siis vieritin pallon muutaman kerran, ja Luca harjoitteli malttia. Kun istui nätisti, sai hakea. Ainakin vielä se kyllä osaa nuo malttijutut tosi hienosti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti